emogirl95

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Heeeeeeelg!

Av Marina Ågren - 20 april 2013 13:44

Så förbannat skönt med helg!
Vakande runt halv tio. Så jag har då fått sovit lite iaf.
Härligt väder det är ute!
SOOOOOOOOOL :D
Har gått en liten promenad.
Det var gött!
Sen när jag kom hem i igen tröck jag i mig lite kakor :3
Tjockis jag!


Ska ta och pluga lite med.
Svenska...
Vill inte. Men måste.
För jag ligge ju lite smått efter xD
haha!


 


Herrå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Ågren - 6 maj 2013 19:59


Då har morsan tagit ut mina pengar idag!Känns jävligt skönt att ha en masa cash i handen för en gångs skull! Lyklig tjej! :D   ...

Av Marina Ågren - 5 maj 2013 13:34

Opps...Nu var det ett tag sen igen jag skrev här.Men vem bryr sig?Precis!Vad har hänt sen sist då?Tja, jag hade dansföreställing igår!Det var fett awesome! Det var ganska många som kom och kollade!Och jag blev så glad, för att "my love boy" var där o...

Av Marina Ågren - 19 april 2013 20:05


Var ett tag sen jag skrev här..Förlåååååååt! :(Eller nått.Inte för att jag vet om någon läser xDhaha!Om någon vill läsa om mitt liv o.s.v.Så ska ni läsa min andra blogg: http://cookiegirl95.devote.se/Jag är mer aktiv där än här xDLalala.Nu ska jag ba...

Av Marina Ågren - 31 mars 2013 13:04


Både jag och morsan vakande med huvudvärk.Jag undrar vad mormor hade i maten och drickan igår egentligen.Hm..?   Vad fan ska man göra idag då?Plugga eller städa.Det ä frågan.Kanske ska ta och göra lite av båda.Ah det får ja ta och göra.Kanske ska ta ...

Av Marina Ågren - 30 mars 2013 10:33

Klev upp vid 9.Ville ju såklart sova längre. Men fick inte. Bara för att vi ska vara och käka hos mormor och morfar idag.Och jag måste ju hinna fixa mig lite :3 (fan vad fjortis det där lät)Så här brukar det se ut:Tar mat, äter uppMormor "tar meeeeee...

Presentation


Jag är en brud på 17 år! Går andra året, på estet linjen. Inriktning: teater och dans.
Vill ni veta mer?
Läs bloggen eller ställ frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards